Halva dagen är borta

Sådär, nu har väl snart halva dagen gått känns det som. Snart dags att duscha, och fixa håret.
På med lite smink, mer smink kommer senare! Party ikväll ju :):)

Innan jag drar till Ida så ska jag plugga lite teori också. Hade tänk plugga ganska mycket idag ju, men har vart duktig och stääääädat! Kommit på flera bra saker att köpa, t ex nåt ställe att hänga alla halsband på. Och öh.. nåt mer.
NEJ, jag har glömt vad det var! Nåt skitsmart ju... Jaja, det kommer väl tillbaka haha.

Ska ta och verkligen rensa mina garderober snart igen. Alla tre! Skor, kläder, väskor, massa saker...
Och var ska man ha plats för alla fotoalbum? Och jag har flera kvar att göra... Ska ta mig i kragen denna veckan och beställa mer bilder. Fotoalbumet som skall göras denna gången är studentalbumet, men både bilder från balen och studenten. Ett sånt album är ju nästan ett måste :)

Jaja, tiden bara rinner iväg. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaså rensning av garderoben ja de behövs spc på väskor va kom vi fram till 20? :P

2009-04-22 @ 22:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0