Jag är hemsk :O

Okej, jaaaaaaaag vet.
TVÅ veckors bloggtorrhet är inte okej. Jag vet det. Vad ska jag skylla på?.... Spanien - En vecka :D ...
Och sen påsk? Haha nämen jag vet att jag är hemsk. Ska bli  grym bättring nu!
Idag får det bli en kort blogg iaf, ska upp 4.45. Hurra!

Känns skönt att allt börja hända igen. Visst, gaaaaalet skönt med Spanien och påsk, men nu är det nyttigare livet som har börjat om igen. Var och tränade igår, har en skön träningsvärk i magen idag! Imon ska jag träna Ki box, ska bli as kul!
Skriver mer imon! Tack för att du läser ;)

puss

Kommentarer
Postat av: therese

klockan 4.45 vaknade jag men kunde gott somna om i en och en halv timma till :) hihi...

ha en fin dag :)<3

2009-04-16 @ 08:31:32
URL: http://ttessaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0