Tjatjatja

Hallå där. Blev inget jobb idag heller, trist! Kommer inte bli en rolig lön alls i maj... suck. Men får väl försöka börja spara lite nu. Visst, jag sparar ju pengar till körkortet, men till nöje då? Gaaah sommarn kostar fett mkt...
Men nu får det bli slut med att köpa massa grejer. Speciellt sånt som jag egentligen inte behöver.
Som när jag var i stan i söndags, behövde bara en ny kalender, men utöver en kalender kom jag hem med fyra böcker, ett fotoalum (till mammas födelsedagspresent!) och två par hörlurar. Onödigt egentligen, men när man tror att man har råd så är det ju as kul att shoppa...
Men jaja, nu är det slut på det.

Eftersom det inte blev jobb idag heller så ska jag snart gå ut och ta en promenad så man får lite luft. Och så måste jaf fixa med mammas födelsedagspresent... Och så måste jag läsa tråk-teorin. Okej, det är ju faktiskt inte helt fel att vara hemma så sätt.. Men man behöver ju pengar!

Återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: Lotten

jo när du får körkort då får vi fira :D hihi

2009-04-23 @ 13:37:31
URL: http://lottenlus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0