Nyvaken en vacker lördagsmorgon...

Lät jag nästan inte lite poetisk där? ;) Haha
Nämen godmorgon! Vaknade för drygt 40 minuter sen, härligt att få sova.
Igår blev det utgång. Var inte alls planerat, men Frida tog körkort så det var värt att firas :D
Tycker att hon övertalade mig riktigt bra igår att jag skulle med ut. Bara jag, Frida, Fridas kille och två kompisar till honom. Var lite orolig över att jag skulle bli "tredje hjulet", eftersom jag inte kände dom andra två, men det gick skitbra! :)
Började med Blvd, VIP haha äg! Okej, såhär var det. Frida och hennes kille har varsit VIP-kort, och där får man ta med varsin polare (fast alla 5 kom in). Vi bara gleeeeeeed före hela kön plus att vi inte behövde betala mahaha det där gillar vi! Fast.. Det var inte alls mycket folk där, men vafan vi hade trevligt. Senare gick vi till Bryggeriet, trångt ocg mysigt som vanligt haha. Så med andra ord blev det en lyckad utgång :)

Så vad händer idag? Städa lite och läsa körkortsteori står på schemat. Och ikväll utgång.
På tisdag har jag min FÖRSTA körlektion, hur läskigt som helst.
Nu börjar det hända, på riktigt. Och om 25 dagar börjar teorin :O
Bläää vad mycket plugg det kommer bli. Så ni vet det redan nu, att jag kommer inte alls vara lika social och sådär den tiden. Nä, nu är det dags för frukost. Hörs senare!

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är som en förstående och samtidigt en stolt mamma över dig ;) Lycka till :P

2009-04-18 @ 11:32:25
Postat av: TinA

det var förresten jag som skrev om förstående&stolt-delen :P

2009-04-18 @ 11:32:56
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0