Väääästervik

Äääääntligen skulle man iväg, yeah! 3 byten och 5,5 h senare var man i den lilla staden då.
Möttes upp av Vibbe, kollade runt, käkade och slappade i några timmar.
Hurry hurry att fixa sig och förfesta! Klockan blev 22.30, dags att möta upp Micks och Linda, som inte fattade något av den fina vägbeskrivningen :')   "Skulle inte Harry vara med?"   - man kan inte ha koll på alla, okej?... hahah

Drog till hotellrummet, mer fix och mer dricka. Och en massa glitter förståss haha. Drog till Palladium, 270 kr för inträde, inte helt okej. Chillade, kom lite mer folk och efter en bra stund körde killarna igång. Jag var så sjuuukt taggad!
Inga kroggig sen november sätter spår.
 
                                                                   


Ljudet på spelningen var så sjuuukt dåligt, hörde typ bara mig själv haha.
Men förutom ljudet tycker jag ändå att giget var as kul, tack vare alla tre herrar, men allra mest pga D :) sötnos!
"Är det nån här inne som heter Jennie?" *upp med handen*  Hahah Mattes blick, haha oops ;D

Men jaa, jag var ju som sagt en aning taggad, Danny skrattade åt mig haha.
Efter 12 låtar var spelningen tyvärr slut.
Men äh. Träffade Danny, lika söt som alltid :) Fick ett fint sms från Danny skrivet från Micks mobil. "Har" okej Danny.
Tjing på en stund. Träffade Matte, "varsegod", tackar!! Massa snygging-bilder! Blablablabla.
Kissa? Javisst hahah. Fast ofta vända sig om till linda och micks "kissa" hahah ingen kommentar!! :D
Tillbaka, Erik och Matte dansar, ännu mer prat.



Dricka var det ja, "erik, ska du ha den där drinken?"
Påfyllning för alla, ännu en gång tack!  Jag och Matte började prata om körkort, och då fick vi se hans söta körkort hahah jag säger bara mini-Matte! Men ack så söt :) Sedan blev det bara en massa ballader, och en mysig tryckare med Matte tills Linda smällde till mig på baken för att jag skulle tro att... Men ja hahah. Musiken tystnade, så vi drog ner till första våningen för att dansa mer. Precis när vi är där så dör den musiken också haha orkaaa.
Dags att säga hej då och gå och lägga sig, tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Lotten

Hihih låter såå roligt :D

önskade jag va där :) men men! DU hade super kul ifl :)

Puss å Godnatt :)

2009-04-26 @ 22:35:33
URL: http://lottenlus.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var ju en jävla fin bild du valde! xD

västervik <3 puss på dig!

2009-04-26 @ 22:47:49
Postat av: JessicaViberg

hahaha, hans körkort!! SÅ SÖT HAN VAR :D

2009-04-27 @ 13:32:32
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/
Postat av: Lotten Svarar

haha, sandviken va de ja :O jag börjar blanda ihop sånna där småställen x)



PUSS<3

2009-04-27 @ 19:06:15
URL: http://lottenlus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0