Hej och hå!

Hej igen!
Nu sitter jag här och dricker mitt vatten och knaprar på mina morötter haha. Sa ju att jag skulle börja vara nyttig ;)
Än så länge funkar det. Imon ska jag iväg och träna också, ojojoj  va längesen det var sist.. Shame on me liksom.
Men nu så!

Förresten så är min dator paj. Om jag bara försvinner från msn ibland så har datorn dött. Ska kolla lite mer på den imon. RIP mina bilder och musik, ja. Visst, har hunnit bränna en del bilder, så sjuuukt långt ifrån alla... waah.
Håll tummarna för mig så är ni snälla!

Idag var förresten en.. intressant dag. Hemligheter yes, och nej, ingen kommer få veta på ett tag. Men ändå, åh vad jag vill skrika ut det. Men nej, ska hålla min mun ständ haha.

Nu ska jag lägga mig strax, så godnatt!
Puss

Kommentarer
Postat av: Madeilene

de brukar kunna fixa de där :) håller tummarna hehe



skönt med träning juh :D

2009-08-26 @ 20:10:39
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0