Kalmar och Växjö

Hallo! Nu ska jag väl försöka orka skriva om den senaste resan...
Denna gången var det Kalmar och Växjö som gällde, tradition ju! :)

I torsdags morse åkte jag och Ronja till Kalmar. Hann åka i en timma, och så klev Martin och Anna (? tjejen i Ramsells) på tåget, i sällslap med Kim! Och så kommer Linda på också :D Vi åker vidare, och lite senare kommer Erika och Matte på haha. Riktigt komiskt att alla fått vagn 11 (som förövrigt var en rätt liten vagn, eftersom halva vagnen var första klass.

Framme i Kalmar mötte vi upp Carro, och så åkte jag, Ronja och Carro hem till Ronjas morbror, där vi skulle sova. Fixade oss och käkade, och så drog vi in till Rix. Gick runt lite, schtek-Tommy kom fram och berättade bl a att han var het... Hahah. Ingen fattar mer än vi, men de kanske är meningen haha. Han är fett skön iaf!

Rix drog igång, stod en bit bak och öste med Ronja, Carro, Lovisa, Malin, Linda, Elin och Pernilla.
På något konstigt sett fick vi folk att gå från platsen vi stod på... Berodde det på våra fina sångröster tro? ;)

När Rix var slut drog vi och käkade, och så drog R, C och jag hem och skulle sova. Var as trötta, men trots det gick munnen som fan, iaf på mig och Carro haha. Sen när vi äntligen började bli klara för att sova så blire på med kläder igen och gå ner och vara lite sociala mot R släkten i ett par minuter. Sen såg vi hur många spindlar som helst och då försvann vi in och soooov :D

Ny dag!
Frulle och fixa, och så åkte Carro hem och jag och Ronja åkte vidare till Växjö. Efterlängtat kan jag säga, älska det stället. Checkade in på rummet, kollade stan lite och fixade. Efter det var det dags att duscha, käka mat och så var det förfest på vårt rum. Samma gäng som hängde igår, minus Carro. Mitt i allt ringde mobilen, Tele 2 berättade att jag vunnit backstage-pass, tackar. Vid 20 drog jag med mig Ronja, och så var vi backstage. Inget speciellt så, men ja, det är ju lite kul iaf tycker jag :) När vi var tillbaka på hotellet igen satt vi i ett fönster och kollade på Rix och hade det mysigt.

Grabbarna var sist, och när allt var slut drog vi timm rummet igen och körde öl-spelet, kulkul :)
Lite senare drog vi ner till festen. Något segt, men blev bättre senare.
Träffade Danny en snabbis, "Jag såg dig på tv i måndags" haha shit, såg alla på det där programmet eller?
Känns som det iaf haha.

Kvällen tog slut runt 4, efter mycket prat med Ronja. Jag var nåååågot övertrött "Du kan inte rulla över mig på siiiiiiiiidan" hade så jävla kul hahah. Något som var mindre kul att jag vaknade vid 8 och inte kunde somna om ;)
Drog ner och tog lite luft, sa hej då till Malin och Lovisa, och så drog jag upp till rummet. Badade, duschade, väckte Ronja och så blev det frulle. Dagen försvann, och så var det dags att åka hemåt igen.

Det var väl allt fån denna gången som ni får veta! ;)
Tjing


Kommentarer
Postat av: ronja

alltså HAHAHA (!!!!) "jag är het......." ja.. HAHA! lite småkul resa dedär vaaa! och GRATTIS skriver ja väl här me! tjalo! :D

2009-08-12 @ 00:11:30
URL: http://rronyaas.blogg.se/
Postat av: lovisa

Haha, det var myyys! :D "hon är full va"

Tack fina du! <3

2009-08-12 @ 11:49:00
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0