Träningen är åter igång!

Tjaa! Ännu en vanlig dag.
Har varit på bilskolan idag igen. Har varit där 6 dagar i rad (bort med helgen, då är det stängt) och pluggat och pluggat!  Nu har jag verkligen bestämt mig för att ta det där jäkla körkortet nån gång. Det börjar ju gå mer framåt också, teorin sitter lite nu iaf :)

Nåt mer jag har gjort idag är faktiskt att jag har varit och tränat. Shit vad skönt det var att röra på sig! Fattar inte att jag inte tränat på så länge. Visst, sit up´s och armhävningar är ju inte min grej asså haha, men resten så!
Kommer inte hinna träna nåt mer i veckan, men nästa vecka då drar träningen igång på allvar. Då snackar vi inte en träning i veckan, utan 2-3 stycken att börja med :D

Men aja, nu ska jag dra mig. Ska jobba imon och på fredag, där jag jobbade innan sommaren. Ska faktiskt bli kul att se barnen igen, nyfiken på hur stora dom har blivit. Lär ju få en mindre chock haha.
Men aja, sova var det! Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer det några bilder från igår tro?:)

2009-08-30 @ 20:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0