Vardagsliv

Tjaa! Har alla haft en bra helg?

Jag har faktiskt varit hemma HELA helgen, tillochmed HELA veckan. Eller ja, asså inte bara hemma i lägenheten, men hemma i Göteborg. Riktigt längesen jag var det faktiskt. Men det blir ju så på somrarna. Med mitt intresse så är högtiden på sommaren, när man verkligen kan åka runt massor och vara borta flera dagar. Love it.

Det bästa är nog det sista jag nämnde, att vara borta flera dagar i streck. När man är på ett gig och vet att man ska på ett gig dagen efter igen. Ohh var det är härligt! Turnér är underbart. Att dra iväg med polare till ställen man inte varit på innan, eller ja, även på ställen där man har varit. Den är livet, men stort L.


Tänkte jag egentligen inte börja skriva om alls om att åka runt. Men när jag väl kommer på en mening, då kommer de närmsta i ett rasande tempo. Men nu byter jag faktiskt ämne, med flit.
Nu idag så började jag och mami med ett nyttigare liv. Jag vet, så har man väl tänkt huuur många gånger som helst, men det är ju absolut lättare när man är två. Så nu kör vi! Om nån har lite tips och ideér hur man håller motivationen uppe så får ni gäääärna kommentera. Ni andra med!

Vi hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0