(psst)

(Om vilken dag som helst kommer en blogg om julgalorna! Puss så lääänge)

Kommentarer
Postat av: madde

sv: heh tack :) kul att det uppskattas hehe. Jag skriver mest för att jag ska kunna gå tillbaka sen och kolla vad som hände och hur jag mådde och så, det är bara ett stort plus att alla ni tycker det är kul och intressant också hehe.



ja magen växer, känns konstigt för det går så fort. nyss kunde jag ha tighta jeans och tröja, nu har jag ingen midja eller får igen knappen på favoritjeansen haha. Men det är det väl värt ;)



jo det är bara bra med mig idag. Annars kan jag må dåligt faktiskt men det går väl över hoppas jag hehe. hur är det själv? det var ett tag sedan



pussar

2010-01-03 @ 12:34:43
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0