Ett träningspass senare!

Sådär ja, nu har ja varit hemma en stund från träningen.
Var på en annan Friskis och bSvettis-anläggning idag, så det var en annan koregrafi på aerobicen.
Men det gick ändå rätt bra. Fick dock ont i knäna på slutet, det var några dumma grejer med för mina knän.
För er som inte vet det har jag dåliga knän, över-rörliga, vilket gör att jag får ont i knäna av att göra vissa saker.
T ex cykla, gå i trappor, böja på knäna osv.
Men iaf, efter passet frågade jag instruktören om det alltid är hon som har passen, och ja, det var det.
Så då berättade jag för henne om mina knäproblem så att hon visste det.
Lär gå på hennes pass ganska ofta så tänkte att det var lika bra att berätta att man har problem med vissa grejer än att hon ska tro att jag bara är lat haha :)

Nu ska jag ta en smörgås och sen sova.
Godnatt mna kära läsare ;) haha

Kommentarer
Postat av: tessaan

du är duktig som tränar! jag ska verkligen ta tag i det jag me nu ! så är vi vältränade i sommar haha ! puuss

2009-02-24 @ 08:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0