Godmorgon

Idag vaknade jag på ett strålande humör!
Varför vet jag inte riktigt... Kanske på grund av gårdagens underbara väder, kanske för att jag tränat 3 ggr denna veckan utan att dö av träningsvärk, kanske för att... äh finns väl många kansken.
Men iaf, den första veckan i ett nyttigare liv gick ganska bra. Fast fuskade ju lite igår, pannkakor med sylt till mellanmål på dagiset, plus en glass efter det. Blä, ångrar det nu.

Men aja, för att vara första veckan tycker jag själv att det gick rätt bra, eller rättare sagt väldigt bra förutom det goda igår haha. Sugen på att träna idag eller imon med men hinner nog inte.. Tråkigt!
Nu när jag är liiite bättre på koregrafin än innan blir det ännu roligare att träna. Ett ben dit, ett hopp där, en snurr där..
As kul! :D

Idag ska jag trägga Bohman och Virre, och så ska vi gå på IFK juniorer eller nåt, och sen på Wellness-mässa!
Fotboll.. usch, svin tråkigt. Men vafan, inträde kostar 20 kr och Bohman hade ingen att gå med.. Så ja, jag får väl pina mig igenom den matchen, bara för hennes skull. Men mässan däremot, den blir nog intressant :D

Nu måste jag duscha och börja fixa mig, annars blir jag sen och det vill jag inte!
Hoppas alla får en bra dag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0