Free

Min första eftermiddag med semester har vart underbar. Vilat, vart hos frisören, ätit gott, kollat på film och haft det mysigt.
Imon ska jag försöka sova länge. Fest hos Virre imon, blir nog en lång natt haha :D
Ska bli as kul att träffa folk.

Nu sitter jag här och är jättetrött. Håller på att kolla på en film, så ska se klart den och sen blir det nog läsa om jag orkar, annars sova.

Idag fick jag ett ljus med en "form" till eller vad man ska kalla det, utav ett av mina allra sötaste barn på dagiset. En sådan sak gör en faktiskt riktigt glad. Fick också ett par väldiga fina ord av hans mamma, blev jätteglad :)
Puss på söta barn och underbara föräldrar!





Nu ska jag faktiskt stänga av datorn. Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0