@ Hällefors

Tjaa! Nu sitter vi här på vårt vandrarhem i Hällefors. Är nog det bästa vandrarhemmet jag vart på! Vi fick ett as stort rum, det finns dator (som ni kanske märker), biljard, kasta pil-grejs och nåt fotbollsspel :D
Dessutom är det as billigt, verkligen tummen upp för detta stället!

Är lite småseg nu, åkte hemifrån rätt tidigt. Kom till Hällefors, mötte Mojje som ville ge oss skjuts om vi inte hade all packning. Gulle! Drog mot vandrarhemmet, såg en stor hinderbana och hörde en viss röst haha.
Kikade lite och såg Ola stå uppe ni ett träd hahah. Lika glad som vanligt, om inte gladare.

Kollade lite, sen var Ola nere på marken igen så hann snacka lite. " Jag  är på lek-semester" haha Snutt.

Nu ska vi väl börja fixa oss och sedan blire tacos. Och sen Diggiloo! Mycket trevlig dag tycker jag.
Hörs imon! Puss

Kommentarer
Postat av: Elise

Kolla in min coolllaaa fjortixxx.sdksdsblogg :P haha



/mini

2009-07-26 @ 13:52:18
URL: http://copycuddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0