Sen uppdatering

Hej! Sorry för dåligt bloggande de senaste dagarna. Senast jag skrev skulle jag iväg till Virres fest.
Hade fett kul där, ju senare det blev desto roligare hade vi haha. Nä men gjorde lite leker och sånt också, det är så Virre funkar ;) Efter att vi vart hos Virre i några timmar drog vi in till Trädgårn. Faktiskt första gången jag var där, men det var bra där. Stort, fin och mysigt. Men tappade ändå partysuget lite, kanske för att många delade på sig.
Men jaa, sammanlagt; en bra kväll!

Hinner inte lägga in bilder här nu, så ni som vill se bilder kolla bdb (Jessicaaaaa89)

Igår blev det hastigt och lustigt bestämt att jag ska till Båstad idag haha. Grymt kul :D
Är Rix där idag, och en del finisar kommer vara där :) Härligt att träffa lite folk.
Så jag kommer hem på onsdag morgon, och ska direkt till tandläkarn haha kuuuuuul mm eller inte.
Senare på onsdag blir det tvätta och packa om, för på torsdag drar ju jag och Virre iväg :)

Nu har förresten min familj + Ida (Nickes tjej) åkt till Spanien, dom åkte nu imorse. Dom kommer vara sådär snyggt äckelbruna när dom är hemma, och här kommer jag sitta, lika vit som vanligt HAHA. Livet är fuskigt ibland ;)
Nä, men ska inte klaga. Jag gjorde mitt val att stanna hemma denna gången. Annars skulle jag inte kunna åka på det jag ska göra i sommar. Och det vill jag ju göra :)

Men nu måste jag fortsätta att fixa mig. Kanske ses i Båstad idag, annars hörs vi här på bloggen på onsdag!
pusspuss



Båstad sommarn -07 var gaaaalet kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0