Städning

Städa städa städa... Wiie. Inget kul men det måste göras. Har skjutit upp dammsugningen av lägenheten hela dagen. Orsak: Marsvinen blir rädda. Nu har jag ingen anledningen att inte dammsuga längre, Virre var precis här och hämtade dom haha fan. Så det är väl bara att göra nu så är det gjort.

Förresten, jag har nämnt marsvinen? Om inte, Virre ringde i söndagskväll och var desperat att någon skulle ta hand om hennes marsvin när hon och hennes familj skulle åka bort några dagar. Och jag skulle ju ändå vara hemma, så då fick dom vara hos mig ett tag. Dom är rätt söta faktiskt.

Men jaja, får väl ta och dammsuga nu så är jag nästan klar med allt. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0