Myskväll och bildextra!

Pretty Woman, kan man någonson tröttna på den filmen?
Jag tror inte det. Tycker att den är lika bra varje gång jag tittar på den. Inte för att jag gör det jätteofta, men det blir väl nån gång i halvåret kanske. Någon mer än jag som tycker att den är en klassiker?

Och något mer som är så sjukt jävla bra är Dannys version av "Öppna din dörr". Den är också lika sanslöst bra varje gång man hör den... Kommer ihåg tiden för två år sedan när han körde den rätt ofta. Blev tårögd varje gång. Den känns verkligen långt där inne... Och på tal om hans version av "Öppna din dörr", första gången jag träffade Danny sa jag faktiskt det till honom, att han gör den så sjukt bra. Snutt.
Det är verkligen längesen nu, den där allra gången gången... Och egentligen är väl allt tack varje Erika. Jag minns att vi stod utanför Rockbjörnen efterfest och väntade på att Ola skulle komma ut. Men innan Ola hade kommit, så kom Danny. Erika ville gå fram till honom, jag följde bara med för hennes skull. Kollade aldrig på Idol när Danny var med så hade inte så stor koll på honom. Men iaf, den gången när jag träffade honom första gången slog det mig hur trevlig han var. Trots att jag stod där med min Ola-mössa och knappt visste vem han var så var han ändå så himla trevlig. Efter det gick det fort, Danny var nämligen i Göteborg och runt Göteborg rätt mycket den våren. Ju mer tiden gick och ju mer man träffade honom kunde man inte låta bli att tycka om honom mer och mer.

Har träffat många människor i mitt liv, men Danny är fortfarande en av de personerna som fortfarande berör mig mest.
Bara för det ska ni få se några bilder med Danny idag. Från första gången tills nu. Enjoy!


         Rockis -07


Våren -07


          Hösten -07


Rockis -08


Våren -08


Hösten -08


Rockis -09

Nutid


Detta får avsluta dagens inlägg. Ska lägga mig rätt tidigt idag, imon bitti kommer nämligen mamma och pappa hem så tänkte allt ta och vara vaken när de kommer. Sov gott! Puss / Jess

Kommentarer
Postat av: micks

åh ja blir nästan tårögd! HAHA åååååå <3 ily

2009-07-22 @ 23:31:09
Postat av: Alexandra

2009-07-23 @ 14:10:29
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Fina bilder! Han är riktigt jäkla snygg alltså

2009-07-23 @ 14:10:55
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0