Helt sjukt!

Asså det går ju inte att förstå. Michael Jackson, död?!
Nä, det går inte in. Han var KUNG. En klass för sig. En legend utan dess like.
Och nu är han borta. Det är helt totalt sjukt!

Inte för attt jag varit ett fan till honom. Men på den sista tiden har jag spelat honom oftare och oftare, och nu precis när jag börjat inse hur grym han faktiskt är/var, så dör han.
Tråkigt som fan. Känns faktiskt lite längst in i hjärtat. Legender är odödliga ju.

Jackson har ju hur många fans som helst ute i världen, går inte att förstå den sorgen av att mista sin idol tror jag.
Om min egen idol skulle försvinna sådär, jag skulle gråta tills det inte gick att gråta längre.
Men inte bara fansen. Han har barn, tänkt att förlora sin far? Fasansfullt.

Jackson kommer finns kvar inom alla tror jag. En legend blir aldrig någonsin glömd.

Så jag säger bara Vila i fred, Michel Jackson!


Kommentarer
Postat av: Anonym

R.I.P

2009-07-07 @ 09:50:00
URL: http://musicismyreligion.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0