Karlshamn och modell!

Woooooh vart är helgen? Shit, vad fort allt går...

Ännu en helg som är borta, och ännu ett äventyr har upplevts... Denna gång i Karlshamn! Var ju ledig från jobbet i fredags, så drog iväg igen. Hade 2 byten, och på sista tåget mötte jag ingen mindre än Martina haha fett kul :D Världen är änna liten :D
Väl framme i Karlshamn väntade jag in Micks och Linda. När de var framme pallade vi inte att gå i ösregnet, så TAXI!

Köpte pizza, inte alls god. På med smink och fräscha upp sig, sen iväg till den där parken. Fick testa på att skjuta luftgevär, as kul ju! Hur har jag kunna missa det innan? :O Var faktiskt grym, fast jaa, Linda var ju snäppet bättre, men jag kom på en god andra plats iaf! Sen var det dags för spelning, massa små lantisar som jobbade sig som fan. "Kan du inte stå på huk?" Smarta brudar det där. Sen vid 21 började äntligen spelningen. Rätt bra spelning också tyckte jag.


         


Efter spelningen var det signering, men en sjuuukt lång kö så dissade den. Slappade lite på områder, Linda hörde heeeelt fel hahah "Horbikini och pokemon" HAHAH. Drog till vårt hotell efter att ha lekt lite med elden... He he.
Väl på hotellet slappade vi i nån timma, sen mötte vi killarna. Stackars Matte berättade att han hade hoppat in i en högtalare, sår i huvudet hade han... Snutt. Danny undrade vad vi skulle göra nu, varför inte supa? "Ska ni till Harrys?"
Haha och så visade han bilder på när han rakade sig, före, med raklödder, och efter. "Jag tänkte på dig när jag rakade mig" haha gull. Det där var längsen nu ju hahah. Tjing till dom, och så stack vi brudar upp och fixade oss och hade förfest.

Efter ett tag bar det iväg till Harrys ja. Linda ville ju så gärna visa sitt leg nu när hon äntligen får komma in på krogen lagligt, men vi fick bara ett "Välkomna tjejer" och så var vi inne. Satte oss vid ett bord när baren och drack och hade det trevligt. Harrys stängde redan vid 2, och där blev det sällskap med Matte till hotellet och sen inne på hotellet. Riktigt mysigt att hänga med honom. Och långt efter det, godnatt ;)
                    

                                             


Dag två då. Upp vid 6.30, "tog en promenad". Hej då till killarna, frulle, taxi med Micks och Fe t stationen och hej då även till dom. Lite seg tågresa hem, förutom att jag fick vänta i Lund en timma. Underbart!
Älskar den staden, så sjukt mysigt där, va! Får nog ta nån heldag där så att man hinner utforska stad lite mer.

Hemma i Götlaborg mötte jag mamma på stationen, jag fick en väska med kläder, och av mig fick mamma en väska med grejer som var med i Karlshamn haha. Drog in till Nordstan, köpte lila leggins och sen mötte jag Virre. Vi drog till The Studio där vi hade fått tid. Blev sminkade och sen plåtade! As kul där, men måste ändå säga att det var sämre där denna gången än första gången.



          
     

Efter studion drog jag och Virre hem till henne och käkade och hade det mysigt. Några timmar senare åkte jag hem (nåååågot trött). Men jaaaa, det blev ju en väldigt bra fredag och lördag :)

Kommentarer
Postat av: madde

sv: tack för dina fina ord jessica.. jag blir helt rörd! :)



fina bilder =)

2009-06-15 @ 20:59:36
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: marika

ååååååååååååh vad kul du haft, önskar jag också var med :)

2009-06-16 @ 11:51:35
URL: http://marika1990_.blogg.se/
Postat av: Martina

ja de va sjukt otippat! :p :D Du missar inte liseberg på måndag va?:D

2009-06-16 @ 12:14:23
URL: http://baloooo.blogg.se/
Postat av: Martina

sv: haha ja, lite chockad blev man :p hoppas vi ses på måndag gull! :D<3

2009-06-16 @ 17:30:47
URL: http://baloooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0