Midsommar!

Tjaa. Vart lite halvdålig på att blogga den sista veckan, men det ska nog bli bättre igen ska ni allt se.
Midsommarafton idag då, härligt! Mindre härligt att vakna kl 8 och inte kan somna om... Men det är ju en annan femma.

Idag ska jag faktikt umgås med familjen :O Blir nästan lite chockad själv. Längesen jag gjorde det,  men kände att denna midsommar kan jag faktiskt umgås lite med familjen. Mamma och pappa är redan i husvagnen, så Nicke och Ida hämtar mig sen så drar vi t mami och papi. Ska väl nog bli trevligt.
Är väl hemma sent ikväll. Då blire nog bara vara hemma själv och slappa. Om nu inte nån ringer om party, det kanske lockar haha. Längesen det var riktigt party här i Göteborg för min del, men får väl hålla mig tills den 4:e.
Då äre Virres 20-årsfest, och wooooh, den kvällen ska bli riktigt underbar hoppas jag ;D

Nä, nu ska jag väl hoppa in i duschen och sen göra frulle. Småsugen på gröt, måste ju börja ladda för måndag haha.
Puss på er folk, och hoppas alla får en trevlig midsommar!




Every little thing you do, is everything i want from you.

Kommentarer
Postat av: TinA

Glad midsommar! :)

2009-06-19 @ 11:19:58
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0