Nedräkningen har börjat!

Hallå hallå. Skrev ju igår att bilderna från allsången skulle komma idag, höll på att ladda upp för fullt, men så började allt strula. Så dom kommer imon ;)

Idag jaa. Ännu en sommardag. Har äntligen fått sommarkänsla, den kom i måndags på allsången. Innan kändes det absolut ingenting, men nu... sommarsommarsommar<3          
Fint väder har det också varit sen i måndags. Har gått i shorts och t-shirt/linne både igår och idag. Superskönt.
Fick tillochmed lite färg idag, och hallå, SNYGG FÄRG, inte rööööd haha. Värt att nämnas kände jag.
Får väl hoppas att det fortsätter så och att färgen stannar kvar och inte försvinner med en gång som den tyvärr brukar göra. Men har ju nåra dagar kvar på jobbet att pressa, och sen SEMESTER :D

Det ska bli så grymt skönt med semester sen! Känns ovant att jobba så här mycket som jag har gjort iår, men vafan, vuxenlivet ju. Om man räknar med imon har jag bara 5 dagar kvar att jobba! Sjukt. Tiden på dagiset har gått hur fort som helst. Och det har varit så grymt härligt att ha ett schema att gå efter så att man har kunnat planera lite. Ska ta och börja söka lite jobb nu i dagarna, tror inte att jag egentligen vill vara vikarie i höst också. Ganska jobbigt faktiskt, men visst, ändå skönt att kunna vara ledig om jag nu vill det.

Nä, nu ska jag ta och duscha. Mina ben och fötter är mindre rena, blir så när man sitter med shorts i sandlådan och bakar kakor haha. Hoppas alla mår bra! Puss på dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0