Turisterna anfaller!

Okej, inte anfaller kanske. Men nu är dom här i stan! När jag shoppade föruthörde jag skåningar, finskar och andra språk/dialekter. Välkomna hit! Hoppas ni trivs i fina Götlaborg :)
Shoppingen då, ja. Det blev en tshirt, en jacka, tre böcker, en fotlänk, ett halsband och present till Virre. Skulle handa till två andra som fyllt år, men ångrade mig och gör det istället när jag ska träffa dom ;)

Åh, vad jag tycker om sommar. Och vilket väder vi har :D Magiskt, skulle nog Ola säga. Har vart kanonfint sen i måndags. Kikade på termometern nyss, 33 grader på balkongen. Love säger jag bara. Hur kan man inte gilla sommaren? Känns lika underbart varje sommar när värmen verkligen har kommit, på riktigt.

Nä, nu måste jag kila. Ska t cykeln till torget och köpa glass och pizza. Sen blire ju träffa Elle :)
puss

Kommentarer
Postat av: madde

sv: ja inte för att jag kombinerar med skor och halsband och så som alla andra gör xD jag pallar inte det varje dag hahah!



men roligt att det glädjer någon:D



jo övik var grymt :)

2009-06-28 @ 09:37:56
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0