JA MÅ HON LEVA :D

Gaaah. Man ska ju inte klaga... Men satan vad varmt det är. Fast hellre såhär varmt än ingen värme alls :)

Nu har jag precis kommit hem från stan. Har haft dubbelkörlektion, sen pluggat på körskolan, sen fixat lite grejet i stan.
Ikväll ska jag till Virre och sova över där. Det är faktiskt ingen vanlig dag idag. Ingen mindre än världens bästa VIRRE fyller 20 ÅR IDAAAAAAAG :D



En stor dag idag. Ännu ett kliv mot vuxenvärlden. Och nu får man handla på systemet hahah. Jag längtar till min egen 20-årsdag mahaha :D 43 dagar kvar för min del, om någon undrar (A)

Nä, nu ska jag lägga mig och vila. Är helt slut, och ikväll ska jag orka vara vaken en del haha

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0