Ännu en dag hemma

Asså åh, jag vill inte vara sjuk. Jag vill träna och jobba ju!
Har börjat få lite panik inför sommaren, hur ska allt gå ihop egentligen?!
Nu måste jag ta så mycket jobb som möjligt så att jag kan lägga undan till sommaren...
Nackdelen med mitt största intresse är ju att det kostar som fan och att det liksom inte går att ha ett riktigt sommarjobb då... Åh. Samma tankar och ångest inför sommaren som vanligt. suck
Om jag inte har nåt fast jobb nästa år så ska jag börja lägga undan pengar redan i höst typ.
Inte bara för att åka på konserter förstås, men för att göra saker. Kanske ta en sista minuten-resa nån gång, handla just en sån där pryl... Men visst, när man bara är vikarie är ju lönen som väldigt olika från månad till månad.
Håll tummarna för att lönen blir iaf hyffsad nu inför sommaren...

Nu ska jag snart gå ut och handla lite i affären, sen blir det frukost och film. Och idag SKA jag läsa i den där teoriboken.
Ha en bra dag :)

Ps. Om ungefär en månad bär det av till Spanien :D

                                   

Kommentarer
Postat av: TinA

hoppas hellre på att du får ett riktigt jobb eller nåt. :) annars är högskolestudier på distans ett tips, du kan läsa halvtid o få ca 3900 per månad extra :)

2009-03-04 @ 17:01:26
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0