Ännu en vecka försvann

Veckan försvann.. Så känns det iallafall.

I fredags skulle jag och tjejerna åkt till Varberg och haft svin kul! Vad hände? Jo, spelningarna blev inställd.
Palla. Längtar galet mycket efter kroggig, det är så jäkla najs! Men aja, nu får man vänta ett tag igen.
"Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge", aja okej då....

Men istället för Varberg blev det en signering i Ullared istället. Lotten var så snäll och hämtade mig vid jobbet i fredags, så gött :D Åkte ner till Ullared, hann kolla lite och sen blev det EMD-signering. Pojkarna är allt fina :):):)
Det var ju inte som två gig... Men aja, bättre än inget ju :D
Åkte hemåt, och väl hemma kollade jag på Let´s dance. Finaldags!
Dock tyckte ju att fel person vann.. Men aja, svenska folket sa sitt. Blev iallafall helt tagen av Laila´s sista dans. Så himla vackert på något sätt :o Svårt att förklara sånt där. Fast på ett sätt är jag ju glad att Magnus vann, är ju riktigt glad för hans danspartners skull (Annika). Har ju jobbat en del med hennes mamma, och dessutom var detta tredje gången Annika stod där i finalen. Och denna gången vann hon. Men att bara vara i final gör väl att man egentligen redan är en vinnare.

Igår när jag vaknade gick jag upp och STÄDADE med en gång :O Inte ofta man gör det frivilligt, men igår var det liksom helt okej. Nästan skönt på något sätt. Möblerade om i bokhyllan, det var på tiden kan jag säga. Dom böckerna där, dom där.. osv. Efter några timmars städande åkte jag till stan och träffade Ronja. Var bara i stan en snabbis, sen åkte hem till mig och kollade på Frölunda istället. Får väl säga att Frölunda tyvärr åkte ut igår, så nu blir det HV - Färjestad i final.
Inte för att jag lär kolla, men ska ändå bli kul att veta resultatet. Jag och Ronja kollade på ungefär halva matchen, sen blev det dags att åka in till stan igen. Mötte upp Sara, och så gick vi och mötte Alvaro :) Den killen är så fin!!!
Drog till ett café i närheten och satt där i en timma och snackade massa. Fett mys!
Efter den där timmen blev det dags att säga hej då vid hotellet, haha tog ju en stund haha.
Kort, flams, prat och kramar haha. "puss puss puss" haha

Sa Hej då till Sara och Ronja, och så åkte jag hem till Virre :) Pratade och kollade på tv. Släckte ner alla lampor, hoppas på att du också gjorde det. För miljöns skull! Senare kollade vi på det där programmet "Jag vet vad du gjorde förra lördagen". Undrar hur mycket som är sant och hur mycket man låtsas i det där programmet. Fast det var ju underhållande iaf :)


Nu ska jag kila. Dags att fixa sig och åka in till stan och kolla runt lite. Förresten, inom en framtid får min blogg lite snygg design, Lotten ska fixa allt för jag fattar inte något alls om sånt här haha. Men det blir nog efter Spanien iaf :)
Åker ju snart :D Tjohoo! Hoppas att alla får en bra söndag: pusspuss

Kommentarer
Postat av: Lotten

Ullared va myysss :) o bloggen fixar jag när du vill :) hihi, PUSS<3

2009-03-29 @ 15:56:13
URL: http://lottenlus.blogg.se/
Postat av: ronja

alvaro är fiiiniifin :) puss på oss

2009-03-29 @ 16:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0