Nyvaken!

Godmorgon. Igår var det jättebra väder, äkta vårväder. Och idag när jag själv ska ut en sväng så är det alldeles grått och trist. Orka haha. Jobbigt att vakna såhär tidigt. Men det går inte alltid att somna om när folk smsar/ringer på mornarna :P

Haha alla skulle höra min röst nu! Seriöst, liiiiite hes! Men det går nog över efter en kopp te iaf :)
Ska väl snart käka frulle och glo på nån film, för ovanlighetens skull. Sen duscha och fixa mig, sen mer slappa, och senare i eftermiddag träffa Linnea :D Har ju inte träffat henne på flera månader nu eftersom hon varit i Georgien och jobbat.

För övrigt.. Spotyfi är så jävla bra! :)

hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Camilla

haha när vi lyssnade på det måste jag säga fyfan vad skrälligt det var! usch! haha .

tack för att ni kom iallafall! <3

2009-03-05 @ 16:36:33
URL: http://klokacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0