Sooool och glädje

Behöver jag ens förklara att jag älskar våren?
När jag kollade ut imorse var det strålande sol och blå himmel, vilket gjorde att jag blev alldeles glad och trodde att det var hyffsat varmt ute. Så jag tog på mig leggings och en tunika, och tog fram ett par nya vårskor.
Kanske ett misstag, väl ute var det mycket kyligare än jag trodde.
Men vad gör det? Vilken känsla att gå runt med nya vårskor och leggings!

Väl på dagiset gick dagen fort. Kl 14 var det dags för en fröken att gå hem, och det innebar att dom ända fröknarna på avdelningen var jag och Virre. Hahah gaaalet kul att jobba tillsammans med Virre!
På mellanmålet blev det nästan lite mycket, vi skojade lite med barnen och jaa, det blev så roligt att jag och Virre skrattade och skrattade och skrattade... Vi fick vända oss bort från varandra, men inte ens det hjälpte så till slut fick Virre gå ut ur rummet så att vi båda kunde samla oss haha. Barnen fattade inte riktigt vad det var som var så roligt, så dom kollade bara lite osäkert på oss med sina små leéden. Barn är söta... ibland!

Men aja, nu måste jag sova... Direkt efter jobbet imon ska jag iväg och träna jympa medium :)
Natti <3

Kommentarer
Postat av: micks

haha men det e bra att ni har kul på jobbet ju xD <3

2009-03-18 @ 22:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0