Trött idag

Tjaa! Nu ikväll är jag helt seg. Jobbade ju idag, vi var två fröknar och 14 barn. Varav 9 små.
Kändes som att man sprang runt hela tiden haha. Men aja, det gick, men det känns nu i efterhand.
Jobba där imon med iaf :) Skulle egentligen bara jobbat 5 timmar imon (haft sovmorgon t 11 :O), men Virre ringde förut och kollade om jag kunde börja 7.45 ist. Och såklart kan jag det. Goooa pengar ;)

Skulle egentligen ut och övningskört nu, men orkade inte idag. På tal om att köra så ska jag ringa körskolan imon och boka lite tider att köra på. Man kan boka en månad i förväg, så tänkte boka nu innan det blir fullt. Ska bli spännande att köra på körskolan :)

Aja nu ska jag fixa med lite småsaker och sen blire packa lite till Spanien. Och sen film ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0