Underklädesproblem

Heej! Hemma från dagens jobb. Det var en prövning om man säger så.
Jag och Virre som fröknar och 17 barn. Inte alls kul om man säger så. Men we did it ;)
Skall jobba där imorgon med, 7.45 - 15.45. Skönt att vara på samma ställe såhär mycket.
Och imon är det ju sista jobbdagen innan Spanien :D Gööööööööööööööööööööött :D

Packade ju det mesta igå, och märkte att jag hade lite underklädesproblem haha. Jag menar, har ju med mig vita byxor och vita shorts, men inte hade några vita underkläder alls :O Bara jag som har sånna problem? haha
Så idag efter jobbet stannade jag i stan och köpte vita underkläder! Tråkigt med vitt, men nödvändigt.

Ikväll blir det film, "Safe Harbour" kl 19.15 på Canal +. Inte sett filmen innan, men har läst boken och den är iaf riktigt bra. Så ni som inte har något att göra ikväll, och ni har canal + så kan nu ju alltid kolla på filmen :)
Nu är det snart mat. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0