Var det någon som sa nåt?

Min röst är inte okej idag. Heees. Och det går verkligen upp och ner med rösten haha.
Imorse var rösten okej, efter en jobbdag på dagis var den verkligen inte okej längre.
Kom hem, drack en kopp te och rösten blev okej. Efter några timmar igen var den inte okej längre, så nu har jag precis gjort mig en kopp te.
Fett jobbigt att vara hes. Får hoppas att den blir bättre tills imon iaf haha

Ska nog lägga mig efter Let´s dance omröstningen. Just nu läser jag boken "Gömda"  av Liza Marklund.
Asså wöw, har ni inte läst den.. Så gör det! Den är verkligen grymt bra, man blir alldeles fängslad av den och man vill bara läsa och läsa. Dessutom är det ju en sann berättelse, och (trots att boken har en hemsk handling) så är den intressant och spännande. Så den boken jag verkligen rekomendera!

Jag vill ha gig NU, bara så att alla vet det :)
ciaao

Kommentarer
Postat av: micks

jaaaaaag sa ju att Gömda e en bra bok (y)

2009-03-08 @ 19:47:31
Postat av: Cicci

Gömda är så grymt bra!

Det är den bästa boken jag någonsin läst :) och jag läser rätt mkt.

2009-03-10 @ 22:59:49
URL: http://cecilianygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0