We walk together and I held you so tight

Asså jag är totalt såld på Eriks nya singel "Saturday night". Så gryyymt skön! Lyssnar på den om och om igen :)


Träffade Linnea förrut, jättekul att se henne igen :D Hann bara ses en timma, men får bli en längre stund nästa gång.
Pratade massa minnen, gamla vänner, gamla kärlekar och sådär haha. Inte varje dag man gör det faktiskt.
Fick mig att fortsätta tänka tillbaka.. Vad skulle hänt om man gjorde si istället för så? Och varför umgås man inte med den personen nu? Allt kan egentligen gå så fort när man glider ifrån varandra. Och ibland orkar man helt enkelt inte ta tag i vänskapen, fast man egentligen vill. Dumt det där...

Snart är det sovdags tror jag. Ska jobba imon. Mår bra nu, är bara lite hes fortfarande haha. Skippar träningen imon och tränar lördag-söndag-måndag istället :) Nu blir det nyttigt liv igen! Denna veckan blev fusk eftersom jag vart sjuk. Men sen så, inget mer fusk. Nu kör vi liksom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0