En helt vanlig onsdag

Suck. Nu börjar allt bli sådär tråkigt igen. Visst, jobbet är rätt okej, jag har min familj och mina polare...
MEN. Nu vill jag ha äventyr. Snart två veckor sen Västervik. Skulle gärna åka på Rix i Sthlm för att träffa lite folk, åka iväg och lyssna på live-musik. Problemet är bara att jag jobbar tills 13, och efter det finns det bara svindyra tåg och lååångsamma bussar. Så jag får väl sitta fast här hemma iallafall. Tråk.
Men aja, man kan inte alltid ha roligt.

Idag var jag hos tandläkarn, usch. Tappade en liten bit av en tand i höstas, slog i en flaska i tanden när jag var ute. Så imorse var det dags att åtgärda problemet. Fick massa uppmaningar att inte dricka i flaska mer, det kan gå väldigt galet talade tandläkrn om för mig haha. Men seriöst, snacka om att det låter när tandläkarna jobbar. Tror dom slipade lagningen imorse, och asså, det lät ju som att dom borrade inuti huvudet på mig eller nåt :O Galet.
Skönt att det är över för denna gången iaf.

Aja, nu ska jag ta och skriva lite CV och söka lite jobb. Boring :)
Hörs!

Kommentarer
Postat av: TinA

Brr, snacka inte om borrar och andra läskigheter hos tandläkaren, brr... :| haha. :D

2009-05-07 @ 16:59:48
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0