Föörlåååt

Shame on me, inte bloggat sen i lördags tror jag.
Och ändå är det folk här inne och kikar i min blogg. Söta är ni, vilka ni än är haha :)

Men jaaa, lördags skulle jag ju berätta om. Familjen samlades och så åkte vi iväg till Rondo för att se Jerry Willams show, där världens bästa dansare (enligt mig) skulle vara med. As kul :D



Kom in dit, blev visade till våra platser. Sen blev det en himla lång väntan :O Maten kom inte försen 20.30 ungefär, alltså efter en väntan på 1,5 timma. Tur att jag tog en macka innan vi åkte hemfrån om man säger så. Maten var ju inte den godaste enligt mig, är ju rätt kräsen som många vet he he he :) Men efterrätten var ju god iaf!
Satt och hade trevligt med familjen, som vanligt blev det massa dåliga skämt och pappa var dagens offer som vanligt haha. Alltid lika kul! Klockan blev 21.25, och ljuset släcktes ner och det blev en del musik, fast ridån var kvar.
Iiiiiih, längtade tills det började! Och sen... TADAAA

Gick typ en halv minut och så kom dansarna in, äntligen :D Det är as kul att se Alvaro dansa, han är as duktig.
Under showen var dansarna "bara" med ungefär en tredjedel, för lite enligt mig och familjen. Vi var ju faktiskt där för att se Alvaro, inte Jerry Willams haha. Men jaa, showen bara flög iväg.



När showen började dra sig mot slutet kom Zain till min kant, och fick syn på mig. Haha vilket sött leénde! Och så gick det väl ungefär 10 min och så kom Alvaro till min kant och fick syn på mig. Hahah den killen är så söt, va! Sööötaste leéndet och en slängkyss, aoow :)
Alvaro var ju i ena kanten, och Jerry Willams på mitten av scenen ungefär. Hela min familj satt och kollade på Alvaro istället haha. Nicklas petade till mamma och sa "Jerry Willams är faktiskt däääär borta" hahah oops. Inte bara jag som hade ögonen för Alvaro istället haha. Sen efter ungefär 1,15 timma så var det roliga slut. Blev ett snabbt hej då till Alvaro, och sen bar det hemåt.

Snacka om mycket trevlig kväll, hoho :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0