godnatt

Tjaaaa!
Jag är trött. Helt slut faktiskt. Barnen var en aning galna på dagiset idag haha gaah.
Och efter jobbet drog jag in till stan, käkade och kollade lite i affärer, och sen åkte jag till körskolan.
Teorikursen började ju idag :) Gaaaaalet mycket som ska läras in.
Regler, skyltar, körsätt, ALLT.En del är ju rätt logiskt, men ändå, allt måste ju sitta sen.

Men fy vad mycket plugg det ska bli. I helgen, då jävlar blire plugga!
Ska ta och anteckna massa när jag pluggar, och rita upp för mig själv och sådär. Tror jag kommer lära mig mycket bättre så än att bara läsa. Det går nog inte alls då, faktiskt.

Har anmält mig till Riskutbildning 1 nu också. Så den 25:e maj blir den av. Spännande :)

Nu måste jag sova. Godnatt söto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0