Hemma

Sådär, nu har jag varit hemma i sisådär 40 minuter från dagens grejer.
Är as trött, så detta blir ett kort inlägg, sen ska jag göra te och en macka och sen försvinner jag nog ner i sängen.
Ska upp 4.45 imon. Jobb 6 - 19. Jaa, du läste rätt. 13 timmar, fyfan. Är gårdsfest imon på dagiset, så måste hjälpa till där.
Men aja, överlever väl :) Goa pengar he he he :D

Fick ju förresten lön idag. Mer än jag trodde, men ändå mindre än vanligt. Men jobbade ju inte så mycket i april (pga Spanien och sen sjuk), men jaa, blev ju lite mer ändå. Köpte en väska i stan förut, äntligen.
Blev en lite störra vit handväska, behövdes verkligen.

Nä, nu ska jag dra mig härifrån. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0