Jessica goes glaaaaad :)

En något trött Jessica vaknade 5.30 och kunde inte somna om. Fixade mig och käkade och gjorde mig klar.
Drog till körskolan, bruuum bruuum lektion nummer 5!
Mer träning på backa runt hörn, starta i backar, hitta dragläget och sånt där underbart ;)
Gick bättre än senast iaf :)

Drog sen in till stan. Frulle på Donken, frukostmackorna är fortfarande goda. Fast minus för att salladen inte är ett stort blad längre utan skuret i massa smått. Jobbigt för oss som inte gillar sallad :)
Gick runt i stan, köpte fyra böcker. Sen tickade klockan på, så drog till centralen. Såg ju på Olas blogg (www.glife.se/ola) skulle komma, så tänkte passa på att säga hej. Stod en bit ifrån där tåget kom in, ser Ola, Therese och Brolle komma ut men väntade lite.
När dom var några meter från mig kollar Ola upp, stirrar, får värsta smilet och ropar JESSICA!
Haha yes, det var ju den entrén haha. Blev en jättemysig pratstund iaf :) Ingen stress alls som det brukar vara utan helt lugnt, fatta vad skönt :) "Det tycker jag verkligen du ska göra" "Taaack så mycket, Therese, kolla kolla!"



Haha verkligen jättekul att träffa honom idag.  Snart 4 månader sen, det märks.
Galet underbart. Åh :´)
Nu ska jag käka lunch och vila :) Puss!

Kommentarer
Postat av: micks

jäkla krulltott! HAHA

men ja "det tycker ja vi gör då" xD

2009-05-12 @ 15:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0