Leeedig dag!

Godmorgon :D

Gissa vem som sov till halv tolv idag? Åhh vad skönt det var! Nu känner jag mig värsta utvilad, det är super.
Gårdagen blev en dag utan bloggande. Är inte det ganska ovanligt för mig nu?
Tycker att jag blivit rätt bra på det här med att blogga :D Men igår orkade jag helt enkelt inte. Jobb till 16, sen teori 18 - 20.
Var nåååågot trött när jag kom hem med huvudet fullt med massa information.
Men ändå är det skönt att gå på teorilektionerna. Märks att jag läst en del iaf, kan vara med en del och svara på frågor och sånt. Och dessutom är läraren (även min körlärare) as grym! Man blir verkligen peppad att plugga tillochmed.

Nä, nu ska jag strax hoppa in i duschen. Blir förmodlingen vara med Virre i eftermiddag, och ikväll plugga. Wooh!
Lediga dagar är skönt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0