Lördag!

Godmorgon. Igår var jag visste lite dålig på att blogga, he he.
Träffade Ronja, Ronjas kusin och Alvaro en stund igår kväll.  Mysigt :)
Han har ju vart här varje helg sen slutet av januari nu, och denna helgen är sista. Tråååk.
Har varit as kul att alltid ha honom i närheten :)
Men iaf, igår. Vi gick en runda, sen satte oss och pratade en stund. Fett kul med den där fågeln hahah ;D
Sen gick vi tillbaka, pratade och sa hej på vet inte hur länge. Får se lite med alla datum och sånt där.






Efter vi sagt hej då till världens bästa Alvaro, så  blev det spårvagnen till Brunnsparken, sa hej då till Ronja och Karin och så drog jag hem til Nicklas och Ida där hela familjen var samlad. Väldigt trevligt. Blev många dåliga skämt och många skratt haha. Trevligt :D

Nu ska jag snart käka frulle och fixa mig, sen ska jag in till schtaaan. Blir en fika med Elle, och så ska jag leta efter vita leggins. Sommar nu ju :D:D Är fett shoppingsugen, men ska ju bara köpa sånt som är nödvändigt nu :)
Ikväll ska jag och familjen gå och se på Jerry Willams show (host Alvaro) :D Maha ska bli as kul!
Meeen. Asså... Jerry Willams musik är ju inte min favorit om man säger så haha. Men jag får ju kolla på världens bästa dansare så :D

Men nu måste jag fixa mig. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: r

wohoho! quita e lite som han e, söti!

höst, höst pookie! hoppas! ;D <3

2009-05-02 @ 11:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0