Mamma Mia!

Den där filmen är så sjuuukt bra, Mamma Mia alltså. Men samtidigt får jag galet mycket tankar när jag ser den.
Vad vill jag göra med mitt liv? När ska jag göra si och så?
En massa tankar med frågor utan svar. Men tiden får väl se antar jag.

Och för övrigt hade jag nästan glömt av hur bra "Natalie" är. Lyssnar nästan aldrig på den, men nu går den på repeat på höööög volym. Shit vad bra låten är egentligen! Man blir alldeles whaaaah! Eller ja, jag blir det iaf.
Säger bara sommarn -07. Ojojoj.  Vilka minnen! 10 rix, några allsånger och en del annat, det var tider det... :)

Gammal, hemsk bild haha. Men minnen!

Nä, nu är det snart dags för en till film. Har ont i halsen, inte bra. Har inget te hemma, tog slut igår. Gaaah.
Plus att sitta och sjunga så fint i "Natalie" haha, halsen blir ju nog inte bättre iaf

Hoppas att alla har en trevlig fredagskväll. Puss!

Kommentarer
Postat av: Yoooo!

HAHAHA så jäkla snygg bild aso xD HAHAHAHAHAHAAHAHHAAH

2009-05-16 @ 10:31:16
URL: http://yooyyo.blogg.se/
Postat av: marika

nej gud va söta ni är , så småå .. när är den tagen? ^^ tre år sen ?

2009-05-23 @ 00:39:47
URL: http://marika1990_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0