Några timmar senare...

Tjäääna! Kom nyss hem, har varit i stan med Virre i nästan tre timmar. Härligt!
Vilka planer vi har haha! Det däääär som jag håller på att övertala henne till, Virres 20-årsfest, Sverige på en vecka-semestern osv. Galet kul faktiskt :D
Skönt att träffa Virre igen, faktiskt ett tag sen sist. Mycket snack att ta igen hahah ;D

Trots att jag var ledig idag blev det inget pluggande. Baaad girl, jag som skrev så fint om att jag blev så motiverad att plugga. Det är jag faktiskt, men ibland räcker inte ens det till. Men ska nog faktiskt plugga en del imon kväll, och sen på lördag dag. Måste faktiskt plugga :)

Nä, nu ska jag göra en kopp te och sen dra mig tillbaka tror jag. Jobb imon igen, livet är hårt haha.
Godnatt och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0