Nya älsklingen är hemma!

Gissa vem som har köpt sin nya kamera nu, wooooh :D
Minneskortet jag valde (8 gb) kostade ju lite, typ 650 kr. Oops haha. Men bättre att ha stort så det räcker ordentligt :D

                         
       


Hade körlektion innan jag köpte kameran. Hade inte min vanliga lärare utan nån gammal gubbe. Inte alls bra lärare.
Tillbringade ungefär 30 av 40 min med att backa en rak sträcka. Och nu överdriver jag inte. Så ja, 400 kr borta där typ.
Förstår iaf varför han inte har så många elever!!

Imon är det teorilektion efter jobbet. Snaaaark. Lång dag idag, och lång dag imon. Känns verkligen.
Är fett trött nu, så ska faktiskt kila nu tänkte jag. Behöver sova många timmar för att orka imon.
Sov gott! puss

Kommentarer
Postat av: Lotten

åhhh vilken fin kamera :D:D då får du ta alla super kort dååå :D:D:D

2009-05-20 @ 18:18:22
URL: http://lottenlus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0