Och så var det en ny vecka...

Nu var det måndag igen, ja. Nu är denna dagen iaf på väg mot sitt slut. Skönt.
Lång jobbdag, är as trött nu haha. Imon är jag ledig iaf, dock ska jag ha körlektion 8.00 haha kuuuuul va?
Nu på onsdag börjar ju teorin, så kommer nog bli mer off. Dags att plugga som fan. Usch, inte alls kul.
Men teorin innebär att jag ska gå vidare i själva körningen också, mer svåra saker. Men hej, jag är ju ändå på väg mot körkortet :)

Igår kväll fastande jag för Rihanna - Umbrella. Eller ja, började med det igår kväll och så har det bara fortsatt.
Satt och kollade igenom bilder, och hittade en video från Silja kryssningen när Matte körde den låten. Och så fastnade den. Lyssnar via Spotify,  så klickade in mig på fler låtar med henne. Hon är rätt bra faktiskt :)

Nä, nu ska jag fixa det grejer. Tjing! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0