soooooommar

Tjaa! Nu sitter jag och Virre hemma hos mig och skall strax dra på en film.
Var och grillade vid Delsjön förut, snacka om mysigt! Förutom den där ormen då hahah xD
Stackars Virre :D Men annars så. Underbart väder och god mat. Satt och snackade massor, gött.
Tog en massa kort haha, fett kul. Vi äro paparazzis och modeller hahaha.
Kommer in några bilder senare eller imon.

Dagens minne var nog... den där ormen. Hjääälp! Virre doppade foten och skrek till. Och där simmar en ORM hahah.
Fett läskigt. Okej, nu var ju ormen liten.. Men ändå :O Läskigt. Såg fiskar också :D

Efter drygt tre timmar drog vi in till stan. Satte oss på Bryggeriet, en del snygga killar (Virre: och poliser!!) . Efter den drickan åkte vi runt på stan och rutorna nere och HÖÖÖÖÖÖÖÖÖG musik på och kände oss fett coola! Haha moget, jaaag vet, men det är faktiskt as härligt. Vinden som fladdrar i håret och folk som vänder sig om haha, det är så det ska vara antar jag.

Nu ska vi dra på en film. Återkommer senare! Puss

Kommentarer
Postat av: TinA

haha! jag kan föreställa mig era miner när ni såg ormen :'D jag hade blivit lika rädd. ;)

2009-05-24 @ 23:21:17
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0