Sovdags

Nu ska jag sooooova :)
Ögat är bättre, inte lika svullet längre iaf. Sköööönt, pallar inte vara hemma och inte kunna jobba.
Idag har jag fått plugga en del iaf, fett nöjd :D Övningskörde även förut, fast jaaa, det gick ju inte så bra idag haha.
Men äh, det kan inte alltid gå bra.

Jobb imon då! Och sen efter jobbet blire... PLUGGA haha. Jag går in för det här nu ju :D


Förresten! Jag ska köpa en ny kamera :D Blir en Canon PowerShot SX1 IS. Har testat den, mammas chef har en sån kamera så hon fick låna hem den så att jag fick testa den. Kärlek vid första ögonkastet säger jag bara!
Kostar ju en del, 5800, men ska ha den på avbetalning. Smart va? :D
Men måste nog ha ett nytt minneskort också, då blire 350 till. gaaah. Men men ;)
Nu vill jag bara ha spelningar och sommar så att jag kan ta en massa bra kort :D

Men jaja, sovdags nu. Puss och tack för att du läser! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0