100425

Hej! Söndag kväll igen, är det bara jag som tycker att veckorna flyger iväg?
Som ni vet var Micks här i helgen. Igår var vi på Ullared och shoppa loss typ hela dagen haha. Var där strax innan 7 (de öppnade 7) och åkte därifrån vid 15. Jävligt bra jobbat av oss tycker jag haha.
Kom hem med bl a underkläder, tröjor, jeans, shorts, skor, jacka, smink osvosvosv haha

Vi var hemma vid 16.30, kalas för morfar 18 och sen utgång på det. När vi väl la oss inatt/imorse hade vi varit uppe 22 timmar. Shit haha, inte konstigt att vi båda somnade typ så fort vi la oss haha.

Idag sov vi efter till efter 12. Snacka om behövligt! Ändå är jag riktigt trött nu haha. Ska strax duscha, och sen lägga mig och läsa tror jag. Sen blire sova, och sen kl 6 imonbitti ringer klockan och så är det dags för jobb.

Life is a bitch and then you die! haha

Vi hörs imon! puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0