2010-04-18

Hej! Haha shit vad jag är dålig på det här med blogg. De funkar i några veckor och så skiter det sig igen. Men nu är jag igång igen! Blogg om Gislaved kommer INTE! Orkar inte. Men jävligt kul vare iaf!

För er som inte vet det har jag bytt rum här hemma. Nu har jag flyttat in i brorsans gamla rum, som är större än mitt förra rum. Eller ja, egentligen är det samma yta, men på mitt gamla rum hade jag 4 garderober som tog en massa plats. Så här i mitt nya rum är det mer space.

Vi har målat om och köpt en del nya grejer och sådär. Känns skitbra!

Mitt gamla rum:




(Lite väl stökigt eftersom jag höll på att börja rensa och fixa haha)

Mitt nya rum, varning för dåliga bilder (orkade inte ta fram kameran, så webcam it is haha):








             Hahah jag tycker jag var smart iaf 8)

Men ja, som sagt är jag as nöjd. Nu ska bara en del grejer upp på väggarna, sen är det helt klaaaaart!

Nu ska jag hoppa in i duschen. Men vi hörs, nu ska jag bli aktiv här igen ;)

Ciaaao!

Kommentarer
Postat av: yoeeeeeey

R.I.P mitt övernattningsrum ;( 8)))) haha

2010-04-18 @ 21:09:36
URL: http://tjenarekuungen.devote.se
Postat av: micks

haha säger som Yoyyo :P

och glad your back! :D Snart är det heeeeeeeeelg

2010-04-19 @ 12:30:24
URL: http://mickish.blogg.se/
Postat av: You know who!

Tjusigt värre! ;)

2010-04-19 @ 20:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0