Trött

Hej! Fast jag kom i säng i tid igår är jag seeeeg idag. Ska strax fixa mig för kvällen och sen lägga mig och kolla på film eller läsa. Har inte bestämt mig riktigt haha. Vad brukar ni göra innan det är sovdags?

Den här dagen gick ganska fort faktiskt. Började jobba kl 9, och sen ganska snart var klockan 15. Då var det bara 3 timmar kvar att jobba he he he.... haha. Längtar otroligt mycket till helgen iaf. Micks kommer hit och så blire shooooopping på Ullared och party på det! Gillar´t!

Nu ska jag dra mig. Hörs imon!
Ciaaaaaaao


                             031 och 08!

Kommentarer
Postat av: TinA

aw ska du hit, vad kul! :D hoppas ni hittar massor med grejer =)

2010-04-22 @ 09:11:21
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: micks

du borde skaffa bloglovin! ;)

va ere för bild 013? va? jävla göteborgare!!

i morgon kommer jag!

2010-04-22 @ 19:13:55
URL: http://mickish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0