Tjejkväll på stan

Hej! Nu ska jag strax iväg till stan och träffa tjejerna! Vi har hållit ihop sen 1an på gymnasiet. Sköna brudar asså.

Först ska vi äta middag på restaurang Söder (bra namn va?...), och sen 21.20 är det bio! Vi ska se Easy A, har hört att den ska vara bra men det återstår att se.

Idag har jag snygga jeans på mig för första gången sen operationen haha wooh. Änligen känns det bra! Inte helt hundra, men tillräckligt för att ha på mig dom iaf. Har bara kunnat ha mjukisar, leggings och ett par stoooora jeans innan. Med snygga jeans, linne, nya koftan, halsband och den nya vinteraktiga parfymen och lite läppglans innan jag ska dra så är jag redo för några timmar på stan!



 Haha inte för ofta jag använder min cam kan jag säga.... :)


Hoppas alla får en bra kväll, vi hörs senare eller imorgon!
Puss


Kommentarer
Postat av: micks

Söööder is the shiiieeeet!

2010-12-30 @ 19:21:07
URL: http://mickish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0