Trött_tjej_89

Tja! Ligger i sängen och ska strax stänga av datorn och sova. Är trött idag.
Igår var det ju party, var hemma vid sent. Paaaarty party!

Kvällen började iaf med att Oscar kom och hämtade mig, vi åkte hem till honom och lämnade bilen och så traskade vi iväg till Adam. Väl hos honom var också William och Mackan. Förfesten var igång! Var ensam tjej eftersom Elaine var tvungen att jobba. Kan ju säga att humorn var grymt störd hahah men ack så kul!

Eftersom Mackan var nykter och hade bil så körde han in oss andra till stan lite senare, han själv skulle hemåt. Kom in på Trädgårn strax innan 00 och så var det party igen! Rasmus joinade oss också!
Lite senare dök även Pernie från OF och hennes polare upp! Sjukt kul att träffa Pernie igen, längesen sist. Hon visade Göteborg hur Västeråsare festar haha ;)

Har inga nya bilder att bjussa på eftersom jag glömde kameran igår och Adams bilder har jag inte fått än. Frågan är om jag ens vill se dom bilderna... haha


Jag och Pernie i somras efter ett grymt gig i Karlstad. Och ja, vi spexar haha

Imorgon befinner jag mig på Sahlgrenska sjukhus och gör massa prover inför operationen på torsdag. Är väl där mellan typ 9.30 - senast 14.30 hoppas jag. Smsa om det är något!

Godnaaaaatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0