Och så var det fredag!

Tja! Åh älskade älskade fredag. Puss på fredagar!
Kan ju säga att det har varit en otroligt intensiv vecka på jobbet. Herregud säger jag bara. Nu satsar vi på bättre och friskare tider!

Hade lite planer för helgen, men även denna helgen blev det inte som det skulle. Skulle träffat Johan idag, men det blev så. Och skulle till Tessan imon men det blir inte så heller tyvärr. Men ska iaf försöka träffa Tesso på tisdag (ledig från jobbet wooh). Får se hur mycket snö det är, så att man kan komma till/från Tesso haha galet.

Får väl se vad som händer imon istället. Ska försöka ta mig in till stan och kika lite i affärer, och så får vi se vad som händer imon kväll. Beror lite på u know...

Så vad gör alla ikväll? Jag har kollat på Let´s dance. Underhållning säger jag bara. Snygga killar, härliga kläder och underbara härliga Willy hahah. Går inte att inte garva när man ser honom asså. Störtskön är rätta ordet för honom!

Nu ska jag nörda farmville en stund innan det är dags för Let´s dance igen. Hoppas alla har en skön kväll!
puss

             
                                          Ni röstar väl på Matte? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0